19 grader kallt

Det är så roligt för hemma när det är 19 grader klär alla av sig och leker sommar. Här fryser alla häcken av sig! Alla går med halsdukar, jeans och typ vinter/vårjackor. Inga resor till havet inte. Men det är konstigt att i lördags var det 27 grader, och idag 19. Jag fattar inte riktigt hur det kan diffa på tio grader bara på ett par dagar! Men kallt är det.

Fast vi var sex modiga studenter från kallare breddgrader (förutom de från San Fransisco och Los Angeles) som trotsade kylan och satt ute idag och åt lunch. Det var mysigt. Jag åt en pasta carbonara som var helt okej. Alla tittade på mig som om jag var en idiot för att jag inte hällde över det råa ägget över pastan. Men liksom, jag trycker i mig två ägg varje dag till frukost and i can tell you att jag är SÅ TRÖTT PÅ ÄGG!!!!! Dessutom tycker jag att råa ägg är lite läskiga.

Sen efter det gick jag hem och sov, och sen tog jag en powerwalk, som bara tog 45 minuter, så jag måste ändra min rutt för jag verkar ha ett extra spänst i steget, för rundan ska ta en timme... Problemo. I alla fall så kom jag hem sen och drack en sallad och åt ett glas vin. Hoho!

Efter att detta har nedtecknats ska jag skutta in i duschen och sen plugga!

Se dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0