Visst eller hur

Igår försökte jag lära min kusin rida på en halvtimme typ. Hon har väl ridit i två år. Not good. Not good at all. Men ah, insåg att det inte var min uppgift, jag blir ju inte ens betald. Men det var synd om Saga.

Sen är jag typ förlamad idag eftersom att Saga fick ett litet utbrott igår och stegrade sig och höll på, så min ryggrad är väl typ 2 cm kortare och knäna har slutat existera. Bara två ben liksom. Äh, jag behövde dem ändå inte!

Sen igen har jag kommit på att jag har en uppgift att göra tills på måndag. Kul. Jätte, verkligen. Den är ju inte alls svår. Jag får lite panik. Fast då kanske den blir bra för en gångs skull, när jag är själv och gör den. Man kan ju inte lita på andra, jag gör bäst saker! Jag skriver bäst i alla fall.

Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0