Suck...

Detta Spraydate alltså:

heej =)

här ligger man hemma och snorar in hösten och funderar vart sommaren tog vägen! Tur att man har kakelugn som kan tina upp en ;)

hur ska du hålla dig varm i höstkylan?


Men. För det första: "Tur att MAN har kakelugn som kan tina upp EN"?! Vem pratar du om? Varför kan du inte bara skriva ditt namn istället (åh herregud det är det värsta jag vet typ: "Ojojoj lilla Sofia är trött nu, Sofia ska gå och sova". Bara men JAAAA jösses väx uuuupp!)? Och sen vadå snorar? Eeeeew! Kan du inte bara skriva att du är bajsnödig också (haha vad härligt fräsch jag är)?!

Well, det var bara det jag ville säga. Och det som gör mig varm i höstkylan? Kläder? Blodomloppet?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0