Jag ska aldrig mer...

...städa innan en middagsbjudning
...bjuda på avancerad mat
...be Johanna ansvara för vinet ("Jag har sex flaskor med mig!")
...tycka att rödvin är en bra idé
...särskilt på obehandlade trägolv. Som suger åt sig allt de kan få
...säga att "nej nej det gööööör inget", tre timmar senare plus klorin går fläckarna från tyget i alla fall inte bort
...dricka vin
...i alla fall inte rödvin
...inte på länge i alla fall
...bjuda mina ociviliserade kompisar på middag. Nästa gång ska vi vara hos någon annan. Men vad hjälper det, så som vi verkar bete oss behöver väl vi ett inplastat rum. Och typ...haklappar.

Fast så farligt var det inte. Men lite rödvin spilldes ut, och ett par glas gick sönder, men värre var det inte. För dem i alla fall, själv städar jag fortfarande.

Och om intresset finns så meddelar jag härmed att min vita månad har börjat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0