Ja jag känner mig ju lite ofräsch...

Hehe. Jag har just anmält mig till diverse kurser och sådant till vårterminen 2008. Det blev lite mediavetenskap och journalisktikvetenskap, retorik och svenska c. Jag försöker hitta någon utbildning som jag kan tänkas gilla, men det finns inte en enda! Hippologi skulle väl vara det, men det är på SLU. Jag vill väl inte hänga på ett lantbruk. Det finns faktiskt massor av utbildningar och så, men hur kul kan det bli? Inom mitt område - svenska - finns det bara en utbildning: kombinationsprogrammet, alltså lärare. Men jag vill inte!!! Lärare verkar så otacksamt och elakt. Inte lärare. Men det här kanske?

image54


Tyvärr syns det inte vad som står, där jag markerat. Men det står i alla fall: Oral hälsa. Vem vill gå en kurs i oral hälsa? Om man inte hade en mamma som talade om för en hur man borstar tänderna. Eller? Hehe. Funderade ett tag på om jag skulle söka till den kursen (eller är det ett program?) bara för att jävlas med mig själv och för att se vad det hela egentligen handlar om. Oral hälsa...

Nu ska jag plugga!


Kommentarer
Rose - Pink Rose Bloggen

Ha en fortsatt trevlig dag! ;)

2007-09-27 @ 14:54:47
URL: http://PinkRose.blogg.se
Rose - Pink Rose Bloggen

Hahah, dom e mina äkta män med ;)

2007-09-27 @ 18:47:15
URL: http://PinkRose.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0