Hångla, någon?

Spraydate sviker aldrig. Får så himla många roliga mail från folk, som antingen skämtar eller helt saknar självdistans (hoppas på det första). "Hej vill du hångla med en snygg kille?" Signerat någon som är 30 någonting. Alltså. Ja. Vill inte alla det? "Nej jag vill bara hångla med killar som jag tycker är jättefula!". Eller menade han sig själv? Och hur ska jag kunna veta om han är snygg, han hade bara en bild på sin kropp (och vad säger det om honom). Det kan ju vara så att han har jättesnygg kropp men jättefult ansikte. Sen kan det ju alltid vara tvärtom med vissa och det har jag nog lite lättare att acceptera. Min egen kropp är ju inte i världens topptrim, det måste jag ju erkänna. Fast mina lår är på god väg att ha lika stora (många? hehe) muskler som förr i världen, det känns bra.

Jag har precis bjudit min kära mor på en kulinarisk upplevelse - linssoppa - och hon gick tillbaka till jobbet mätt och belåten. Nu tänkte jag dra mig upp mot mitt rum igen och plugga. Sen får framgången i pluggandet avgöra om det blir Idol eller inte. Jag gissar vilt och tror på inte. Det är lite dålig fart på mig.


image55

Den här bilden är tagen i somras. Jag och mami är ute och plockar svamp (vi hittade nada). Det var mysigt. För nu är det superkallt ute.

Jaja, ha det nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0