Framtidsutsikter

Jag har jätteofta undrat över hur jag kommer att se ut som gammal tanta. Jag har tittat på min kära mor, men det är nog inte riktigt som de säger, att om man vill veta hur en kvinna kommer att se ut som gammal, ska man se på hennes mamma. För hon och jag har ju olika personer inblandade i vår släkt (i alla fall på pappas sida liksom), då kan det ju inte bli likadant.

Så jag tittade på den här sidan (säkert som alla andra miljoner människor), och fick ett ganska roligt resultat:

image40


Hahaha det kommer säkert stämma! Jag måste på något sätt komma ihåg det här om ett antal årtionden! Sen finns det ju lite olika utseenden man kan välja. Här är jag som:

image41
...Full. Det värsta är att det typ stämmer. Förutom kanintänderna.

image42
...Svart. Gillar min näsa ännu mer när jag ser den här bilden...hm...


image43
...en vacker tavla! Eller teckning. Jag tycker nog bäst om den här måste jag säga!

Jaja, annars seg dag, vaknade 06.24 och bara: "Ha ha jag får sova lääänge till!" Tills jag insåg att jag ska upp 06.45. Då var det inte riktigt lika kul längre. Sen trillade jag i rulltrappan vid universitetet. Very classy. Very skrapsår på knät, som är very fem år gammal. Och eftersom att jag verkar lida av tourettes syndrom vrålade jag: "meeen aaaaj fittaaa". Känns sådär alltså.


Kommentarer
Fanny

Hej!
Vad rooolig du ser ut!

2007-09-03 @ 18:53:24
Sofia

Tack, jag är ju för fan gammal!:D

2007-09-03 @ 20:42:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0