En grej till

Glömde en sak som hände i lördags. Jag ramlade. Igen. Det verkar ha blivit min nya stora grej. Jag hade hala skor på mig, marken var blöt med typ löv på (så vill jag i alla fall minnas det) och vi gick mitt på Birger Jarlsgatan. Där alla tusentals människor är en lördagkväll. Så halkade jag till och ramlade. Och skrapade upp hela knät. Nu har jag världens mest infekterade sår där (liksom hur jävla rena är Stockholms gator egentligen?) och på något sätt har det spridit sig nerför hela benet. Så nu kan jag inte gå ordentligt. Jag kan inte stödja på hälen. Är det kul? Nä.

Säkert är det kallbrand som sakta men säkert tar hela mitt ben som gisslan, och sen måste vi kapa av det. Uppe vid ljumsken typ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0