Assåh *fnizz*

Hej jag heter Zandrah och jag är 14 jordsnurr. Jaah va brunhårig tills o me i höstas, men ja färjade håret skit blont istället, det va juh så jäääävla mycke snyggare! Ända problemet nu e ju mina ögonbryn, dom e lixom svarta fortfarande *tihi* men Mandiz har låvat att hjälpa mig me dom sen *tack gumman*.

Ja ville bara presenntera mej lite såhär. Så vi kan ju börja me mina intressen:

fika
shoppa
lyssna på BRA musik
festa!!!
Killar

Fika e lixom de bästa ja vet! Man utvecklas så himmla mycke som person när man sitter å snackar me sina bästa vänner. Mina vänner är allt! Dom e alltid där för mej hela tiden särskillt nu när jag har problem med *****! Tack tjejer! Jag älskar o fika.
Sen så shoppar jag as mycke, hela tiden. Nu sist blev de ett nytt halsband från glitter, typ silvrit med stora och små kulor, blandat.
musiken.....e värkligen det bästa i hela mitt liv! jah skulle fan inte leva utan brittan *LOL* hon e bäst!!!!!!!! Hennes musike typ djup, hon vet värkligen hur man känner! Sen e hon så jävla snygg oxå juh.

Iallafall, annars så går ja i skolan *blääää* å ja hatar de! fy fan jag önskar jag kunde jobba istället. mitt dröm jobb skulle va i en klädaffär, så man kan gå runt i skit snygga kläder hela dagarna! Hihihi! Så kul! ska söka jobb i sommar kanske på typ hm lr nåt!

Jah de va allt från mig för den här gången! Puzz alla söttisar!










(Förlåt. Jag kände för att få ur mig all ilska jag kände. Jag läste nog lite för många fjortisbloggar på samma gång. *Fnizz* /S)


Kommentarer
Fanny

HAHAHA
bästa inlägget hittills! så braaa

2007-09-17 @ 14:29:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0