Alternativa tolkningar

Antingen är det jag som missuppfattat, eller så är det bokstavligt. Vem vet? Kolla in den här artikeln som min ystra syster Fanny hittade. Så roligt. Vissa skribenter alltså. Praktikant från inlandet typ.

Sen. Indiska. Jag gillar Indiska. Jag ska inte påstå att jag köper kläder därifrån. Men nu hittade jag en kul söt sak.

image56image57



Det där pannbandet var ju inte fy skam. Tiffany heter det. Och en såndär klädhängare tycker jag är vädigt fina. Vet inte riktigt vart vi skulle ha den, men som allting annat i vårt kaotiska hem finner den nog sin plats till slut. Som någonting annat, typ att den stöttar upp katternas matbord eller så. Som klistång åt hunden.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0