Åååååå dricka kaffe på väg till skolan, dricka kaffe på väg till skolan!

Juste! På väg till skolan, till ett ställe som kallas universitet, någonting som vissa bara hört talas om, något som förpassas till periferin med en gång. Ett ställe som vissa aldrig kommer att besöka. Jaja anywho..

Roliga helgplaner jag har. Vad roligt det är med en vit månad, verkligen jätte. Thank you mig själv. Vilken bra idé. För det är ju säkert skitkul att gå ut och bara, BARA dricka redbull. Eller cola. Yey. Skit. Äh jag är ändå så trött så att dricka någonting överhuvudtaget känns sådär alltså. Allt känns lite sådär alltså. Mycket som är på låg nivå. Suck...

Skammen fortsätter i vanlig ordning, the story of my life. Sms från Thomas: "Vi fick asdålig kritik för vår undersökning." Jaha, ja...varför inte liksom? Det också, on top of allt annat! Jag skulle typ kunna ligga med professorn, om hon inte var en feministtjej. Om hon inte var en feminist. Det känns som att mina betyg inte riktigt ser kön som ett hinder. Känner mig lite desperat. På bra betyg, inget annat (uähh).

Blev trött på att titta på alla fula människor på universitetet så jag och Thomas åkte hem. Och lämnade stället i sin fulhet. Typiskt fredag. Fast det känns som om det är tisdag. En helt vanlig jävla tisdag. Och det är bara världens sämsta program på tv. Såklart. Det är ju "min" dag idag. Sur och bitter. Hell yeah. Green apples, fuck yeah...

Vad ska man avsluta med? Typ ett: Ursäkta mig, jag ska bara gå ner i källaren och hänga mig. So long.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0