Tenta! YEY!

Om jag tänker att en tenta är det roligaste jag vet tillräckligt många gånger - kanske det blir så? Jag röstar visserligen på inte, men man vet aldrig.
Sitter i köket och försöker tänka ut bra tentakläder. Igår målade jag naglarna i en mörk, mörk färg. Sist jag hade mörkt nagellack på en tenta fick jag VG. Och ja, jag tror på sånt.

Jag hade på mig otroligt osköna skor en gång på en tenta i Uppsala, och då blev jag underkänd. Så det gäller att ha sköna skor, mörka naglar och...vad mer? Ja kanske att vara påläst? Det kriteriet vet jag fan inte om jag uppfyller. Men! Inte vara ledsen, jag älskar ju tentor!! Nej. Inte.
Och imorgon sparkar språkpsykologin igång. Det blir ju spännande. Så ska man säkert köpa böcker för 1,7 miljoner kronor, som jag aldrig kommer att öppna och allt är jobbigt.

Och jag vet inte om tentadagen börjar bra förresten, igår hade jag feber! Och idag känner jag mig lika pigg och uppåt. Segt att försöka skriva någonting normalt och bra när jag har feber. Suck.

Idag kommer Fanny hem på en visit. Det ska bli kul! Jag tror i och för sig inte att hon kommer att vilja åka tillbaka till Luleå, hon verkar vara jävligt inställd på att åka hem igen.... Jaja.

Have a good one!


Kommentarer
carolina

tack för kommentaren. Och ja, det är en väldigt bra fråga.. när sjutton går det över.

2007-10-01 @ 17:39:39
URL: http://neurath.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0