Saga och jag

Det är kul att rida, I tell ya. Igår blev det inte så mycket ridning, men desto mer fotografier! Det var en fin höstdag och det var dags att fånga lilla Saga på bild. Jag kom ju också med då förstås. Och mamma. Sammanlagt blev det över 500 bilder. Jättefina! Men här är två av dem:

image59

Så fint vi värmer upp! Avsaknaden av lindor eller benskydd har jag ingen aning om?


image60

Och inte fullt så överrens! Och varför jag tittar ner på mina händer är ännu en gåta, men Saga verkar inte heller ha sina ögon vidöppna. Kul att fånga en halv sekund på bild!

Imorgon ska jag hoppträna för Hanna Bratt, hon är verkligen världens duktigaste tränare och ryttare! Jag har aldrig sett någon som rider så himla bra, hon är alltid jättegullig mot hästarna och de gör som hon vill. Det är väldigt kul att få träna för henne! Det ser med andra ord inte ut som bilden här precis över. Hehe...

Och juste, idag är det fredag! Men jag har nog inga kvällsplaner? Eftersom att träningen är klockan 10 imorgon så är det heller inte riktigt läge för att slå runt. Som om jag någonsin gör det annars. Jag kan inte ens komma ihåg sist jag var ute. Hihi.


Kommentarer
Alex

Svar; Hehe, javisst var det ;)

2007-10-05 @ 23:36:14
URL: http://anxious.blogg.se
Cassie

va fin häst :)

2007-10-23 @ 12:25:06
URL: http://cassie92.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0