Roliga repliker

Mamma sa idag att Hip hip hora gick ikväll på fyran. Jag sa att den var skitdålig och att vi inte skulle titta på den. Men nu har jag suttit här ett tag och tittat på den, och det är ju ingen toppenfilm direkt men den har verkligen roliga repliker!

"Men vi kan inte gå till festen med henne. Ameh hon är ett fetto, och hon verkar inte veta om det heller utan går med för små kläder. Och om vi går dit med henne så kommer alla andra tro att vi också är fetton."

Eller

"Men ditt jävla fetto, vet du hur ful du är!" Det här är ett kul exempel, eftersom att jag skulle lätt kunna kläcka ur mig någonting likadant. Och det är verkligen inget att vara stolt över. Men träffande line, i alla fall.

Nighty night


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0