Javisst!

Bihålorna också! Ont i det ena ögat mest. Jätteont. Det kanske skulle kunna vara typ 8 centimeter i diameter, kan jag tänka mig. Det känns så. Som ett svullet jätteöga som skickar ilningar genom sig själv. Aj. Men än vet jag inte. Jag har inte klivit ur sängen sen jag gick och lade mig idag klockan ett på dagen. Jag får inte riktigt till det.

Hoppade idag ju, för Hanna Bratt. Jag har nog världens finaste superhäst. Hon hoppar så himla fantastiskt. Det gick jättejättejättebra. Skutt skutt. Det var bara jag och Peter, och det var bra, jag gillar privatlektioner bäst, fast samtidigt kan jag tycka att grupplektioner också är bra, eftersom att man då lär sig mycket genom andras problem, om man skulle råka på ett likadant i framtiden, så vet man vad man ska göra. Yay!
Men jag ska väl erkänna att jag inte är på topp när jag har feber.

Nu ska jag nog somna om, mår fruktansvärt dåligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0