Storm

Igår var det fest. Her.re.gud vilket kaos det blev. Jag var lyckligtvis inte inblandad i det (självklart). Vi började hemma hos Hanna och det var länge sen tjejerna var samlade. Det var jag, Hanna, Lovisa och Linnéa. En person saknades, eller nej, saknades kan man ju inte riktigt säga, men hon var inte där i alla fall.

Vi satt och drack lite och pratade och hade verkligen jättekul, det kändes som om vi var fjorton igen, det gör det alltid när vi ses. Även om kanske samtalsämnena har bytts ut. Senare kom Martin, Micke och Carro och efter det åkte vi till den sk. festen. Efter ett tag bröt helvetet loss, Hanna freakade ur på en stackars liten 15årig tjej, som senare hoppade på Hanna och gick lös med naglar, rivandet av hår och allmänna saker som ger exempelvis en fläskläpp. Som tur var hade jag och Lovisa åkt hem då. Inte riktigt någonting jag vill bevittna.

Nu är det plugg som gäller, tenta imorgon! Yeeey! Eh..

image72

Hannas fantastiskt underbara och söta Samojed Brillan. Världens gulligaste hund. Förutom min egen.


Kommentarer
gintonic

Cool...Kolla blogg!!!

2007-11-09 @ 00:25:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0