Oj ett fylleinlägg...

...fast för ett fylleinlägg krävs det ju att jag vore full. Tyvärr är jag ju inte det, för det är inte riktigt min kopp te.

Jag har haft en väldigt trevlig kväll i alla fall, trots en del bakslag. Jag, Hanna och Hannas jobbarkompis Martin mötte upp Lovisa och hennes arbetskamrater på Nox, och volymen på musiken (det var Jonas Litcher som spelade) var helt bisarr, det var så fruktansvärt högt! Alla verkade vara på topp och jag tog det lite lugnare ikväll. Efter Nox gick vi till Hell's kitchen och det var...helt okej. Faktum är att musiken var extremt hög där också, och det var som att mitt hjärta gick i samma takt som basen, och jag var livrädd att det skulle stanna när musiken gjorde det (man har väl hört historier). Alla drog efter ett tag, och jag var jättesugen på att dra redan vid halv två, som de andra (men jag vet, toffelhjälte - till min säng dvs.).  Tyvärr (tyvärr?) ville Lovisas jobbarkompis Linda stanna kvar och hon kom med en exklusiv bekännelse: "Assååå... jag e aspaaackaaad!!!!). Jag: "Ehhhehehe....mmm....". Så vinglar hon ner för diverse trappor och är fruktansvärt jätteöverförfriskad och svajar i takt med någon musik hon verkar höra i sitt huvud, samtidigt som hon flörtar med någon kille som jag inte riktigt ser. Mina 12 cm klackar börjar vid den här tiden smärta något (04.30) så jag tar av mig dem.

Vilken bra idé!!! Jag har ägnat den senaste halvtimmen åt att med en pincett plocka ur glasbitar ur mina fötter eftersom att jag var väldans smart så jag tog av mig skorna. Det är väldigt små glasbitar vi talar om här. Totalt misslyckat.

Nu är klockan halv sex på morgonen och det är verkligen dags för mig att sova. Imorgon väntar stallet och intag av hästar. Kan man känna sig stressad över sömn?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0