Gor om, gor ratt

Iiiih nu ar det antligen jattevarmt och skont har! Det har varit lite smakyligt ett par dagar, men nu har det vant. Igar var vi i Monaco, idag ska jag och Fannyn till Eze (frivillig som vill uttala?) for det ar typ en medeltidsstad, och alla som kanner mig vet ju att jag alskar att leka medeltid - lajva. Er, anywho sa ska vi kanske till Cannes ikvall och ga ut, pa ett stalle som heter Bâoli, som bara tar in snygga manniskor, det ar helt sant! De kan neka nagon for att denne inte ar vacker nog. Kul tycker jag. Jag menar, min plats ar ju sjalvklart sakrad. Nej men jag har redan lart kanna en jattebra kille for sant har, som att ga ut. Jaja.

Senare kanske vi lagger oss pa stranden, men det ar fan knappt att jag vill visa min bleka lekamen i min fina bikini. Well well, I'm off.

Tata



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0