V fucking G

Resultaten från första tentan kom idag. VG. Hell yeah (för er som inte vet är det högsta betyg på universitet)! Jag känner mig nöjd. Solen skiner, mina nya solgasögon sitter där de ska (alltså inte nergrävda någonstans i mitt kaotiska rum) och skorna är sköna.

Mötte upp Henrik idag och tog en cola på sööööder. Jag hittar inte på söder, men Henrik är så duktig så. Vi pratade om att han fyller år på måndag. Och om att tiden går sjukt fort. Det var inte länge sen (känns det som) vi var där och firade. Båda med dåliga respektive. Nu är det bättre.

Nu ska jag laga mat till mig. Maten ska innehålla jasminris. Jag älskar jasminris. Nästan lika mycket som Ben & Jerry's Caramel Chew Chew. Men bara nästan.

Tata



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0