Tid är pengar

Japp, ju mer klockan går, desto mer gör jag av med. Men det är inte speciellt relevant för jag håller på att bli sjuk! Och jag håller nog inte bara på att bli sjuk - jag är det redan! Uhu.... Men jag är på mammas jobb och det känns bra hihi. Mummy!
Men jag skulle ha träffat Julia och hennes Nya Zeeländare (stavning anybody?). Så stavas det väl inte?

I alla fall försöker jag få skolarbete gjort men det går åt helvete. Köpte det fina kompendiet idag men har bara plöjt igenom två av texterna, på 1,5 timme. Men jag måste hela tiden utröna vad som är väsentligt för Den Vetenskapliga Texten jag ska skriva. Jag vill bara lägga mig under mina jerseylakan i mitt solvarma rum och sova! Ska nog göra det när jag kommer hem. Skippar middagen, kanske kan ta den på fredag? Jag vet inte det är bara massa lera i mitt huvud. Gnä gnä gnä(gg?).....ll.

Back to work. Tata


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0