The sky is blue, peas are green, you are ugly and I am mean

Jamen fem grader är ju inte så illa... Till helgen kanske runt 12 grader. Not baaad, not bad at all!
Idag börjar jag klockan ett, ska åka om 50 minuter typ. Juste jag måste sminka mig. Tänk om jag glömde det! Katastrof!

Idag är jag fin. Jag har på min min nyinköpta klänning, med ett skärp och en kofta över. Funderar på att ta mammas svarta Boomerangkofta istället. Den är snygg(are) och passar bättre. Men hon kanske inte vill att jag tar den? Fast hon brukar ju visserligen aldrig säga nej om jag vill låna något. Är det okej mamma?

Den här helgen är Den Stora Plugghelgen. Jag måste verkligen plöja igenom. Jag ska inte sätta min fot på något uteställe (fast jag går gärna till Grodan igen). Men om någon (Italiano Boy) bjuder ut mig ska jag nog inte tacka nej. Eller.... nej det är klart jag inte ska tacka nej. Emelie skulle inte heller göra något. Men jag vill gärna träffa henne innan hon åker.

De som är borta just nu:

Frida & Kirri
Fanny
Pontus
Fanny W

De som ska åka:
Emelie & Linda.

De som blir kvar:
Jag

Muhaha. Visserligen har jag Bellis kvar, och andra vänner. Men det blir segt. Fast då kanske jag faktiskt stannar hemma och pluggar? Ingen som vet, ingen som vet. Nu måste jag duka undan frukosten och dra på mig ansiktet! Tata!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0