Starstruck

Oh dear. Oh deer (roligare)! Jag trodde jag skulle fainta idag. Nu ska vi inte tro att vi är några, men det var en tjej som tittade på mig idag på tunnelbanan, sådär så att man känner det. Så jag tittade tillbaka på henne, och insåg efter några sekunder att det faktiskt var Elsa Hosk!!! Ni som inte vet vem det är, shame on you! Hon har gått massvis med visningar, gjort kampanjer för Vagabond - här i Sverige - och massor utomlands.

Oj oj oj. Hon var så himla vacker. Först reagerade jag på att personen hade flats med uppvikta byxor, och barbent/fota till det, och det tyckte jag var knäppt. Sen såg jag hur snyggt hon var klädd och så vidare osv... UHU!!! WHY ME?! Why NOT me, förresten?! Jag vill också vara skitsnygg och ha snygga kläder. Visserligen var jag riktigt, riktigt fin i min nya klänning och jag hade också små söta skor till (2 haaaahahaaand), men det gills inte. Jag sågs inte nyligen i ett sexsidigt reportage i Vouge.
image20image22

Jag var tvungen att lägga mig ner i ett mörkt rum när jag kom hem. Jag är nog löjlig som har modeller som större idoler än någon/några andra. Men that's me!
Nu ska jag titta på Let's Dance och äta middag!
Ciao


Kommentarer
amanda

Elsa är vackraste :)

2007-03-11 @ 11:21:00
URL: http://tjoppes.blogg.se
Foffe

Vad kul :)

2007-03-11 @ 15:53:48
URL: http://foffe.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0