Snart så

Nu så, snart så. Är det tenta igen. Nästa vecka, på onsdag. Men det känns bara som om jag har gjort det jag kunnat. Jag tror jag förstår, men vet inte om jag själv kan tillämpa de olika grejerna på en text. Det återstår att se.

Igår läste jag ut Stieg Larssons bok....öhum...vad hette den. Mannen/männen som hatade kvinnor. Något sånt. Den var hur bra som helst! Över 500 sidor och det tog mig som vanligt bara några dagar. Jag är sorglig. Men läs den! En fantastisk kriminalroman! Nu ska jag börja på nästa av Larsson, Flickan som lekte med elden. Hoppas att den är lika bra.

Idag är det skola igen. 13-15. Funderar på om jag ska äta lunch i skolan, men jag tror inte det. Waynes eller vad det nu är, är inte så bra....tycker jag... Men jag ska i alla fall åka dit och försöka läsa in mig lite på litteraturen, som fått halka efter pga vissa sadel/tränsbestyr.

Tata

PS. Jag har fått småsmå munsår!!! Eller det är inte munsår, men såna där som man får i mungipan. Det är inte skönt. Varför får man det? Hähä jag tror jag vet. Men hej mogen människa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0