Rekord

Jag har nu avklarat det Stora Håriga Monstret (tentan). Hahaha avklarat? I wish. Men jag skrev det jag kunde på rekordfart, en timme precis tog det. Sen raskade jag på till Brommaplan och handlade vin. Jag hade exakt 5 minuter på mig, och jag slirade in med gnistor runt klackarna och plockade i farten med mig 3 flaskor. Var tvungen att kolla sen när jag satt på bussen vilka jag tagit. Typ. Nej men faktiskt.

En tjej från min klass satt vid sitt bord, tog inte upp någonting och tittade på tentan. Tiden gick. Sen gick hon. Jag hade sån lust att följa med henne. Men jag led. Jag minns att jag skrev en mening som innehåller det töntigaste ever: "och det förefaller sig som så". Kan man skriva så egentligen?! Nej. Gud så löjligt. Jag skäms. Jag vill inte att någon ska läsa det jag skrivit. De som rättar kommer att skratta i "lärarrummet". Kommer du ihåg den där lilla barnungen som skrev som om hon trodde att hon kunde något? Ho ho ja ja, det var tider det. Tur att alla andra 3000 elever är smarta i alla fall.

På tal om smart, nu sitter jag och tittar på Barnkanalen. Tidigare var det Pingu och nu Franklin som är en snäll liten sköldpaddsunge med livlig fantasi. Vad fantiserar han om tro?

.
Jaha och nu satte sig Bella nedanför TV:n och tittar hon också. Det känns ju normalt. Hon gör faktiskt väldigt ofta så. Hon tycker om naturprogram med vargar, för då känner hon sig säker om hon ligger i min säng tex. Sen är ju tecknat verkligen en favorit. Jag måste skaffa nya djur. Kanske lämnar henne här när vi flyttar.

Well well, nu tänkte jag nog sova en sväng. Den andra katten är ute. Han kanske vill in? Äh.
Tata


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0