Rekord igen!

Ja! Jag hann in med min vetenskapliga text! Bara en kvart försenat! Rekord! Och rekorduselt! Jag skäms! Jag har stulit nästan hela upplägget från Camilla! Jaaay! Nej men jag förstod verkligen inte hur man lägger upp en sån här text, trots att vi har nyttiga och bra punkter från Dysthes bok. Men jag är lite trögfattad just nu, ivägsläpad till skolan trots sjukdom. Jag har lyckats byta bort min söndag. Eller Patricks (ooo den underbara Patrick haha, right, mom?!) söndag. Nu tar Fredrik den och jag kan vila upp mig.

Nu har jag jobbat som en galen tok i en timme med den här texten, ganska fantastiskt med tanke på att jag trodde det skulle ta en vecka. Jag kan ju alltid arbeta om den sen. Mähehe.

Hemresa nu. Sova. Titta på eftermiddagstv. Och det är fredag! Let's Dancefinal om jag inte minns fel. Jag ska myyyysa med min familj och gå och lägga mig tidigt. Ingen alkohol (jo tjena) ska komma innanför mina läppar. Öhu... Ja.

Natti natt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0