Nighty night

Tecken på att jag är bored: blogginlägg var typ fjärde timme. Jag har i alla fall tittat på Legally Blonde, och den är en så härlig film!

Men tidigare, vid sju, var jag så trött att jag trodde jag skulle somna i min pizza. Nu sitter jag här, utan Pepsi Max och utan Ben & Jerrys Caramel Chew Chew. Och varför finns de stora förpackningarna inte här? Det är ju helt sinnessjukt. Fanny sa att de kostade 6,7 ?. Kanske lika bra att jag håller mig till 44.50 kr burkarna. Fast vadå, om man kollar så...blir det ju typ samma pris. Jag vill ha de stora burkarna!!! Me and my sweet B&J.

Och jag är pigg. Eller bara liksom vaken. Inte trött, inte pigg. Bara alive. Kanske ska gå och lägga mig i alla fall. Stora Flyttdagen. Fy fan vad tråkigt, jobbigt och onödigt pill det är att flytta. Måste jag vara med?

















Men gnäll gnäll GNÄLL!!!! Jag är jätteglad att vi ska flytta. Men jag vill bara att allt ska gå snabbt. Slippa gå igenom lager av gamla skolpapper och kläder och för första gången ta ner Paulas tofs från manen på ett halvår, och känna att den fortfarande luktar häst. Min lilla, lilla ponnyunge. Jag saknar henne så hemskt mycket. Lika mycket nu som från den 19:e september. Då vill jag bara åka till stallet och hitta henne i sin gamla box och gå in och gulla med den lilla grisen. Nu finns hon bara på tavlan (som det för övrigt är ett jävla liv om var vi ska hänga den). Min lilla perfekta häst.

Ja. Här går allt i svart. Fan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0