Klister

Ja. Jag är nog rätt seg idag alltså. Inte helt okej... Men jag gick upp sju på morgonen och kom hem sju på kvällen. Jag är grymt imponerad av mig själv. Först var jag i skolan för den dagliga dödliga dosen av grammatik. Det är så jobbigt att läsa det, för så fort jag läser någonting delar jag upp det i fraser, ordklasser och satsdelar. Det stör mig så att jag bara vill klösa ut ögonen på mig själv. Men det får jag ta i guess. Men i alla fall, sen, åkte jag till jobbet och jobbade i fyra och en halv timme. Wooow! Och någonstans har jag en känsla av att jag inte riktigt grejade det där med avgående post. Ehh.... Jag har precis gått en Pablo-kurs och borde kunna. Men, det var så länge sedan.

I alla fall igen. Imorgon ska jag, mamma och Helena åka till Saltis och fira Carina. Ska bli jättekul att träffa henne igen! Det var flera år sedan tror jag. Jag hoppas att mamma köpt en present. En riktigt fin present.

Uhh jag är så seeeeg. Jag och min Pepsi Max myser ikapp. Juste, skulle installera digitalboxgrejen. Går det? GÅR DET?!?! Rätt gissat. Jag kopplar, kopplar om, kommer till och med ihåg att trycka i elen och allt det där. Går det ändå? NEJ. Allt blir lite för mycket för mig just nu. Jag fick en lätt hjärtattack i vanlig ordning och bara vände ryggen till och gick därifrån. Och! Jag stekte kött! För andra gången! Oxfilé! Och vet du vad? Det blev jättegott! Jag åt två (visserligen ganska små) bitar själv! Jag är stolt över mig själv, jajamänsan! Jag kommer nog bli en bra hemmafru till slut. Måste bara hitta ett offer...

Soffatime! Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0