Jag är till salu

Okej. För det första bara en grej: Situation Magnusson är nog det sämsta "humorprogram" jag någonsin laid my eyes on. Alltså geeez och fy fan! Så jäkla B!!!! Uh, jag orkar inte ens.

Nu till mig (för ovanlighetens skull).
Vi har en dressyrsadel till salu (Morris & Nolan). När folk vill köpa någonting, vill de ha bilder. Lots of them. Jag har knäppt kort så min mobil får lite hybris och tror att den är en riktig Nikon eller något (Fanny har med sig den riktiga kameran till Najs). Tränset (också M&N) får också hänga på i köpet, för vem behöver en älskad ponnys saker när de inte passar någon annan? Jaja. Båda två är bruna (konjaksfärgade...?) och väldigt fräscha. Säg till om det lockar! Sju små lappar är allt som behövs, så är de dina!

Nu ska jag svimma i säng! Tata


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0