Here you come again

Gaaah! Sovmorgon! Jag förstår inte hur jag har kunnat gå upp fem i sex varje morgon i ett år. I ettan på gymnasiet, that is. Men klockan sex! Bussen gick också 06.55. Noll sex! Jag får lite panik när jag tänker på det. Sen blir jag oerhört tacksam och vill hålla tacktal när jag tänker på att det inte är så längre. Att det aldrig mer behöver bli så igen!

Hittills har jag:
1. Rastat The Dog.
2. Hämtat posten, när jag rastade The Dog.
3. Ätit frukost.

Vad jag ska göra idag:

1. Läsa Svenska Akademiens språk...vård? Nej vad hette den? I alla fall, den, från pärm till pärm. Och, nää inte känner jag mig stressad! Hahaha why would I?
2. Stryka kläder. Jag kan inte vänta, det är så roligt.
3. Gå ut med The Dog 4 miljoner gånger till. Funderar på att sälja honom billigt på Ebay. Håll utkik!
4. Försöka packa ner grejer från mitt rum inför flytten som är....nästa vecka? Jag har ingen aning. Någon gång nära i alla fall.

Troligtvis kommer jag bara stryka och gå ut med hunden, liksom det minst tråkiga. Karaktär? Who, me? Naaah.
Seså, nu ska jag sätta igång. Ska bara springa upp och mörda hunden som skäller så fort jag andas för hårt. Tata!


Kommentarer
Fanny

Tjo hej!
Trodde forst att du menade varan italienska ponny, men han skulle nog inte anvanda kangor pa universitetet. Om det typ inte skulle vara specialbestallda Prada eller Gucci.
See ya

2007-03-07 @ 12:32:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0