Hagel|gevär

Pratade precis med Emelie. Hon satt på tunnelbanan på väg hem och det haglade tydligen helt sjukt mycket. Jag ser inget hagel. Det gör inget. Men det är ganska kul med hagel, fast kanske inte när det i Asien typ haglar korn lika stora som igelkottar. Men Sverige är ju Landet Lagom, så det blir väl inte mer än små saltkorn. Kul ändå.

Jag försöker plugga, men allt jag gör är att hitta braiga låtar att lägga in på min ipod. Som jag för övrigt tröttnat på...Det är snyggare med en sån där Samsung som Fanny och Emelie har. Men min ipod har hängt med så länge nu så jag kan ju inte bara let go...

Nä, men på allvar, det går skitdåligt med pluggandet. Jag är så fruktansvärt rastlös, fast jag egentligen inte har något annat än just plugg att göra. Sitta på msn räknas inte som Aktivt Studerande. Funderar på att packa ihop lite grejer att gå till huset med.

AHA! Nu regnar det! Kan det inte utvecklas till hagel? Please! Jag vill komma på något bra sätt att komma igång med pluggeriet på riktigt. Typ: Om du äter denna mango får du oanade krafter och tar till dig information som en ipod sväljer låtar. Eller röka some weeeed. Förmodligen hämmar det bara, men man kan ju aldrig veta.

Nej...jag gör lite lunch istället. Faaan för mig och mitt okaraktäristiska beteende!!! Fuck you fuck you!!!! (Men hej galen tonåring)...ehum. ja.


Kommentarer
coffe

då var vi två som har svårt att fokusera på pluggandet iaf =) kul att du gillade min blogg, sånt gör mig alltid väldigt glad!

2007-03-20 @ 10:38:21
URL: http://christophers.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0