Dygnsrytm

Jag är nog i behov av mest sömn av aaalla i hela världen. Kanske. Jag går och lägger mig ganska hyfsat - vid elva, tolv. Men om jag inte ställer klockan vaknar jag runt elva. 12 timmars sömn är väl onödigt? Någonstans har jag läst eller hört att 6,5 - 7,5 timmars sömn per natt är det vi genomsnittligt behöver. Eh...right. När jag ställer klockan på nio är jag så trött att jag nästan svimmar på väg till köket.

För övrigt sitter jag och tittar på Beyoncé och Shakiras video till Beautiful liar. På något sätt hade jag väntat mig något bättre från dem. Låten handlar väl om att de är typ kära i samma kille, men i videon ser det ut som om de heller skulle vara med varann än någon kille. Fast de ser verkligen bra ut, helt sjukt bra! Om jag såg hälften så bra ut som någon av dem skulle jag vara överlycklig. Och skitsnygg.

Idag har i alla fall vår riktiga digitalbox kommit, äntligen lite fler kanaler. Varför kunde vi inte ha förutsett att det skulle vara förseningar? Men ikväll blir det i alla fall ändringar...
Vidare idag ska jag plugga (en stående punkt på dagordningen), göra rent sadeln och tränset som ska överlämnas imorgon eller på fredag, försöka packa saker från mitt rum - på riktigt alltså.

Ja... jag har inget viktigt att skriva, jag vet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0