Deep enough to realise I'm shallow

Jag behövde inte fråga Pedro (så heter han inte), The Italian Guy. Han är inte från Italien. Nu kommer jag inte ihåg var han kom ifrån... Hej minne. I alla fall fångade han mig på rasten och vi pratade lite, sen frågade han hur det gick, och då sa jag att jag hade lite problem med satserna, så svarade han: Jamen det fixar vi! Hänger du med nu efter skolan? Men jag kunde inte. Vill inte missa Felicity. Fast det sa jag inte. Jag sa att jag måste packa inför flytten. Det har jag inte gjort.

Men ja... jag vet inte. Hans ansikte är så...fint. Men. Jag hatar att vara sån, men kläääderna! Varför, oh why klär han sig som en...(vill inte säga det)...tönt. Iiihh ingen hörde väl? Fan! Jag vill inte vara sån! Varför är jag deep enough to realise I'm shallow? Jag borde vara vuxen och normal och inte bry mig om sådant.

Dessutom tror en kille i min klass att Pedro är intresserad av honom! Hahaha! Det skulle vara skitkul om det var så! För den här killen har flickvän och är allmänt jätteointresserad och framförallt: rädd. Det skulle jag också vara om det var en tjej som spanade in mig, Eller som jag trodde spanade in mig! Men i alla fall. Bögskräck är nog det roligaste som finns! Om en kille vet att en annan kille är homosexuell tror han ju automatiskt att gaykillen är intresserad av honom. Liksom utan tvivel. Alltid lika kul.

Nu borde jag verkligen packa inför flytten. Kanske rensa ut alla kläder som jag kanske inte kommer att använda de närmaste två veckorna, och lägga in i de två (stora) garderoberna där. Vem vet? Kanske jag orkar! Kanske inte...

Vi hörs paaals!


Kommentarer
Anonym

Typiskt italienska killar, att klä sig dåligt. Min kille är italiano, han har fina kläder, men hans håriga vänner, de klär sig vidrigt. Som en blandning av Jack n Jones och The Stadium 2003.

Kul att du gillade min blogg, välkommen tillbaka!

/Bella

2007-03-13 @ 19:11:02
Gabriella Frost

Typiskt italienska killar, att klä sig dåligt. Min kille är italiano, han har fina kläder, men hans håriga vänner, de klär sig vidrigt. Som en blandning av Jack n Jones och The Stadium 2003.

Kul att du gillade min blogg, välkommen tillbaka!

/Bella

2007-03-13 @ 19:11:45
URL: http://gabriellafrost.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0