Yeeey

AAAH sista betyget! GODKÄND! Nu kan jag med gott samvete fortsätta B-kursen i höst! Tack Stockholms universitet!!! Vilken lycka i all sjukdoms eländighet! Nu kommer jag att sova gott. Jag drömde nämligen i natt att jag trodde att jag hade blivit godkänd på talakursen, men så visade det sig att man skulle ha gjort ett prov, som blev utdelat typ i mitten på terminen, och det var på baksidan på ett papper, så att jag hade missat det. Och jag var den enda som missat. Pheeew! Fast det var en 6 poängskurs som jag väntade resultatet på, och nu kom det! Så ska jag fixa grammatiken också!

Det är så skönt att inte behöva fundera på vad man ska göra i höst! Now i know. Och jag ska jobba ännu mindre än vad jag har gjort nu, så att jag kan plugga ännu mer. It really pays off, ya know.

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0