Sommarkatt

Jag är nyss hemkommen från Halmstad, jag åkte dit i tisdags. Och kom hem idag. Sagt för andra gången då... Nej men jag hade liksom en hel vecka till ledigt så jag tänkte att gå hemma och dra benen efter sig är ju inte så himla hett.

Men i alla fall. Det har varit jättemysigt och vi har badat (eeew inte jag, det är maneter där) och solat och ridit och gått ut. Riktigt trevligt. Det var då Asna jag hälsade på. Men fan vad långt bort det ligger. Och vad cynisk och typ...pragmatisk jag är om man jämför med människorna där. Typ en kille sa: "men jag ringer dig imorgon!" Jag: "Eh. hhh...heh..ahaaha. Gör så raring."  För så säger man ju. Eller? Inte? Det kändes ju sådär när han typ oookej normal människa. Usch jag känner mig elak.

Ja anywho. Jag ska inte dricka. På länge. För det är inte kul att åka tåg. Det är ännu mindre roligt när jag satt och var helt bakisskakis. Jag tycker synd om den stackars tjej som fick sitta bredvid mig. Hua. Halmstad ligger fan hur långt bort som helst. Inte lika långt som Falsterbo, men det är en bit med tåg alltså. Jag bytte tåg i Nässjö, och jag satt liksom där helt ensam, och hade inte en enda aning om var jag kunde tänkas vara. Jag kunde lika gärna ha varit i norrland. Men nu vet jag i alla fall. Och nu ska jag sova, jobb imorgon.

Tjoho


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0