Rida häst

Ooo denna dag! Jag fick gå upp chockerande halv nio idag. För vi skulle åka till Sala och titta på en häst.

Hästen var fin.

Men det blir nog inget. Det var inget som var fel, men inget som sa att yeha den här hästen vill vi ha.

Konstig känsla.

Jag menar, den var jättesnäll, jättesöt och jätteduktig. Men...nä bara liksom inte... Dumt, vi kan inte ens säga vad det är vi menar som är inte-bra.

Sen drog vi en helvetesrepa till IKEA och jag kom hem med en byrå, en lampa och en hylla. Rätt schysst faktiskt. Billigt också. Jag har ägnat typ en och en halv timme till den där jävla byrån. Men, folks, den är rest och den är stabil och den är fin! Jag är så duktig! Vi blev ganska utstirrade på IKEA när vi kom dit i full ridmundering. En anställd undrade om det var en sån där uniform, som man har när man rider? Jo... Mamman kom hem med en klocka, två lyktor, servetter men inte krokarna för dem glömde hon att packa upp.

Tack och godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0