Om du behagar komma hem från Eng...Frankrike

Ja nu är det inte många dagar kvar, på lördag kommer Nancy-Noo tillbaka! Problemot här är att jag jobbar till kvart över åtta på fredag. Ehh...det kommer typ 40 personer till oss på lördag för att fira att Fannyn kommer tillbaka och jag ska liksom laga mat åt alla. Ska jag börja typ halv nio på fredagkvällen? Gotta work something out.

Homecoming...

Idag gick det väldigt bra att jobba, var pigg och glad (yeah right) hela dagen. Nu sitter jag och lyssnar på Hugger i sten (Lassemannen), livegrejen, för det spåret har varit trasigt på min Poddsie. Äntligen har jag tagit mig själv i den berömda (röda?) kragen och laddat ner den. Perfekt sommarmusik i alla fall. Bra för våren, hösten och vintern också för den delen.

Tatatamtaramtam.

Hästköparplanerna fortskrider sakta men säkert framåt. På torsdag ska mamma (såg visst att jag jobbar) åka till Saltsjöbaden för att kolla in en häst, tillsammans med Hanna. Den hette något på L... lexus typ. Coolt.

Kan vi gå vilse genom stan?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0