Eh fool again

Jag är så duktig, så full av dukt. Jag stövlade in (typ klatchade med bronsiga ballerinor) på stadsbibblans tidning och tidskriftsavdelning och bara: "var har ni språk och tid tidningen??!" Ja ingenstans visade det sig, eftersom att tidskriften heter Språk och Stil. Meeeen! Yeye. Nu har jag i alla fall kopierat trettio sidor om det linjära språket i arbetslivet. Duns, jag dog.


Nu ska jag laga lite mat och sen får jag faktiskt se vad jag gör ikväll, det kan ju vara så att jag - gulp - går ut! Vaaa whooo said that?!?!

F.ö har jag hittat mitt läppjuck. Jag har letat både på över och undervåningen typ tio gånger. Det låg under datorn. Vilken surprise. Tataaaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0