Pheew

Så nu är det i alla fall över, The Party. Mamman och Per gifte sig klockan två, Fanny kom hem klockan fyra. Det var väldigt kul att se mamman bli frun och det var också kul att se Fanny. Hon såg ut som en liten brun fågel. Sen kom alla vänner och det var hur trevligt som helst. Pappa kom också förbi en sväng. Men alla vet vi vad som händer om man dricker på tom mage. Jag var lite slirig där, och sen skulle jag och Love bryta arm (i bilen), men det slutade med att han verkligen typ bröt min arm. Min handled har typ fått en spricka i sig. Höger också, såklart. Hela handen svullnade typ upp och jag kunde röra två av fem (vilken koll) fingrar. Men det hindrade inte mig från att bada med Magnus sen på natten. Jag har inte badat i svenska vatten sen förra midsommar, då hade jag också ett x antal glas innanför...klänningen. Det är som om när jag dricker glömmer jag hur jävla livrädd jag är för vatten, men jag kan säga att så fort jag är nere i det kommer jag ihåg igen. Fy fan vad jag hatar Mälaren. Uäk. Det ligger ju massa lik och grejer där...

Well, sen fick vi en fyllefjortis på vår tomt så Per fick jaga bort honom. Han klättrade upp och satte sig i våra stolar. Men klockan var ju typ två och det var ingen som kände för att bjuda in honom. Stackaren.

Men nu sitter jag bara och tittar på canal plus och det är typ något Behind the actors...bluttenblä. Segt. Väntar lite på Fanny...men jag måste sova.

Nattinatt tata


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0