Löjligt

Töntigt. Trots att jag alltid vet hur det kommer att gå undrar jag, i sann Håkan-andra, om det är den rätta, om det är bestämt nu. Så otroligt löjligt. Att jag ens orkar bry mig liksom.

Idag hade jag ställt klockan på nio. Jag vaknade 11.36. Men ååååå! Jag blir på så jäkla dåligt humör när jag har sovit skitdåligt, ryggen och nacken värker och så var jag inte ens ute igår! Fredrik var här och vi tittade på lite film, Match point. Den var väldigt bra. Idag ska jag väl inte göra så mycket, skulle vara barnvakt åt Isabels hundvalpar, men hon har inte ringt ännu. Eller så har hon det och jag bara tryckt bort det i sömnen. What do I know?

Yeye nu ska jag fixa lite här hemma, ringa lite till vägverket och så... Tata


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0