Ett skämt?

Idag åkte jag och mamma och lämnade blod. Eller jag gjorde bara tester för att senare få lämna blod (fast med min tur hittar de väl typ Hepatit C, B, A, HIV och ja, vad man nu mer kan ha i blodet). Mamma lämnade i alla fall. Sen gick vi och åt lunch på ett ställe som jag praktiserade på i typ nian. Vi fick gratis kaffe, först trodde jag att det var för att killen tyckte att jag var söt - sen visade det sig att han kände mamma. Snopet. Eller haha vafan vem bryr sig, kaffet var gott! Jag har av någon konstig anledning börjat dricka vaniljlatte. Och jag känner mig så jävla töntig medan jag gör det!!!! Jag smakade det ju någon gång bara för att (den ännu töntigare) blondinbella skrev om det hela tiden, men uh nu har jag också börjat gilla det. Så kan det gå.

Men det här hände väl för en sex timmar sen, så jag börjar bli lite hungrig igen, ska höra med mamathebigboss om jag kan börja med middagen.

Mu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0