Yrsnö

Tillbaka från simhallen, väldigt skönt att simma! Den gulliga killen i receptionen lät mig betala studentpris fast jag inte hade något studentleg med mig!

Det är dock lite tråkigt att bada bastu själv, och jag höll på att skratta ihjäl mig när en tant ställde sig och började stretcha mot agregatet! Inte mot det varma då... Och jag vet inte, kalla mig pryd, men jag har så svårt att bara hej och hå klä av mig naken och stå och duscha bland kvinnor som bara vräker ut sig och tvättar sig på alla möjliga ställen. Nej, min bikini (det känns konstigt att ha bikini i en simhall, men jag känner mig ännu skummare om jag skulle ha baddräkt.) åker inte av i första taget! Jag krängde av mig den under handduken innan jag skulle in i bastun, för dit in vågar jag inte gå med bikinin på längre, sen jag fick en utskällning av en gammal tant en gång att jag skulle klä av mig. Bara det har gett mig men för livet!

Träffade ingen jag kände, bara en tjej som också bor på Ekerö, men vi känner inte varann så bra. Jag kommer ihåg på en fest någon gång för massor av år sen hur hon ylade för att hennes Canada goosejacka blev stulen. Det var faktiskt synd om henne då. Hon är väldigt söt och snäll, kommer jag ihåg.

Nu, precis lagom tills jag kom hem, gick solen i moln och det blev lite tråkigare väder. Tur för mig! Fast egentligen inte eftersom att jag ska ut på lite längre promenad med Le Dog.

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0