Sen ankomst

Vad glad jag blev när jag vaknade imorse (typ en halvtimme sen) och såg att det var snö ute! Ihh jag älskar snö, det är så fint och roligt! Fast det är ju lite svårare att ha öppna skor då visserligen... Men det gör inget, jag har massa braiga stövlar att ha också, som jag inte använt på hela vintern ungefär för det var roligare att slippa.

Idag är jag ledig (yeeey), och ska faktiskt göra lite nytta hade jag tänkt. Både plugga och promenera. Fast det kommer ändå sluta med att jag bara ligger på sängen och pluggar, för jag måste verkligen det. Skriver körkortsteorin på måndag - och eftersom det i Solna har stängt ska jag skriva inne i stan någonstans, men det är ju väldigt intressant att se var, eftersom jag inte har någon aning om var det är någonstans. Typiskt mig. Sen måste jag läsa och skriva referat av en bok som jag har hållt på med i hundra år, men jag måste göra det inom den närmsta veckan, så jag har det klart innan skolan börjar på riktigt.

Men nu, frukost!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0