Och där satt jag med mina grönbruna ögon och såg med blåögd blick

Det är ett program om omskärelse på tv just nu. Könsstympning.
Om någon frågar mig, så måste jag säga att jag vet inte vad jag ska säga. Eller vadå, fy fan helvetes jävla skit hur kan man göra så. Haja vad ont det måste göra. Förstå att någon skär med bara ett rakblad, precis där det gör som allra mest ont. Jag får panik vid tanken. Stackars, stackars de kvinnorna som måste utstå det här.



Åter till mig och mitt fantastiska icke-liv. Jag fick ett hotbrev från CSN idag. Att jag skulle börja betala tillbaka min studieskuld. Men hallå! Jag ska ju fortsätta plugga! Varför gör dom såhär mot mig? Mitt liv är svårt nog som det är.


Kommentarer
devil in prada

jag hatar csn!

2007-01-18 @ 22:44:47
URL: http://devilinprada.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0