Listan

Det här är sånt som är kul för bara mig, ingen annan.

DITT RUM

1. litet, stort eller mitt emellan? Mellan, snart litet........
2. vilken färg på tapeterna? Hahaaaa dom är blommiga! Mitt ommålningsprojekt har varit planerat i snart sex år.
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Gosedjursfärger.
4. favoritmöbel och varför? Sängen! För den är stooor och bra. Fast inte för ryggen.
5. vad vill du ändra där inne? Uh men typ allt. Jag vill ha stora bilder på Paulis.
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Japp
b) video/dvd? DVD
c) dator? Nej, den var ful så jag kastade den. Det är sant.
d) stereo? Ja, jo..
e) telefon? Ja, men urkopplad, klarar inte av när det ringer på morgonen. Och mina 2 mobiler.
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Svartsjö slottspark.
8. vad gör du oftast i ditt rum? Ligger i sängen. Och vad jag gör där är hemligt! Oftast rör det sig visserligen om TV-tittande och sömn.
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Oooh olika hela tiden. Haha, oftast jag. Och Emelie eller Isabel ibland.
10. favoritpryl i rummet? Sängen


BLANDAT

1. vad heter din mamma? Mamma!
2. var har du i din:
a) jackficka just nu?
Pengar, bussbiljetter (hej tant), reflex (tant igen)...
b) väska just nu? Minst en miljard läppgrejer, busstidtabell, plånbok, smuts, parfym.
c) byxficka? De byxorna jag har nu har inga fickor!
3. vad är du beroende av? Läppgrejer, hemligheter, mobilen
4. vilket land kommer du i från? Jag är född här, men Mamman kommer från Finland och Pappan från Jugoslavien.
5. vilken sorts lipsyl använder du? Försvarets hudsalva, Carmex, Blistex, Miramar, Idomin, Nivea, Dove.
6. vad tror du på? What goes around comes around
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Uh.
8. vad köpte du senast? Hemligheter
9. har du nåt husdjur? Jag har en hund och två galna katter. Och en häst i himlen.
10. vad bor du i? Vita Huset, snart i en röd villa och snart igen i en egen lägenhet.


GREJER

plånbok: Louis Vuitton. Kostade mer än vad jag någonsin har i den mohaha
tandborste: ROSA!
smycken: Ring från Lennse Andell, Chanel, Dior, Pilgrim, den där fina ringen från Grekland och halsbandet med prinsesskrona från Uppsala. Inget såntdär billigt från Mango, utan ett bra. Jag vill ha det där halsbandet som är ett kuvert. Ska lägga upp en bild.
solglasögon: 8 par, favoritparet är det nya från Gucci, har inte ens använt dem ordentligt.
underkläder: Från Chance.

JA VISST VAR DET ROOOOLIGT!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0