Je suis ett barn

Jag tror hela tiden att det är måndag idag. Bara för att skolan började liksom. Måndag. Det är fredag. Jag blir orolig över mig själv. Fast det blir jag jämt.

En sak som oroar mig sjukt mycket: jag har såna fruktansvärda darrningar i händerna, främst högerhanden (inga skojiga skämt). Jag kunde nästan inte skriva uppgiften idag. Än mindre måla läppglans, det kom hela tiden utanför och när jag skulle betala tappade jag kortet flera gånger. Måste kanske gå till läkaren.

UH, jag har bråttom igen!!!

Köpte ett jättefint halsband, som jag tänkte ta kedjan bara för att ha till den där hajtandsgrejen som satt på en kedja som gick sönder. Jag var riktigt nöjd med mitt inköp. Tills jag kom hem och upptäckte att den nya kejdan satt fast i hänget. Bravo Sofia, bravo.


Kommentarer
Lisa Borgh

=)

2007-01-27 @ 01:48:38
URL: http://www.plastikkirurgi-info.se/hudvaard/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0