Imorgon, imorgon

Imorgon, då jäklar! Då har jag INGENTING planerat! Jag älskar det! Vissa blir tokiga bara efter en dag hemma, men jag kan inte få nog. Jag menar, det är ju bara att göra lite te och sätta sig och läsa om man inte har något annat att göra.

Andra saker att göra när man inte har något att göra:

* Städa
* Gå promenader
* Plugga
* Mysa med valfritt husdjur
* Ringa andra vänner som inte heller gör något
* Ringa andra vänner som gör något, och störa
* Lägga in musik på Ipoden
* Skriva en bok (faktiskt!)
* Oroa sig över valfritt dilemma
* Titta runt på Ebay, Blocket, Asos och andra såna sidor
* Tänka på middagen
* Handla mat
* Fixa naglarna
* Titta på tv (ganska överskattat i och för sig)

Saker jag gjort idag:

* Gått en promenad
* Myst med husdjur
* Läst och druckit te
* Fixa naglarna
* Duschat
* Fyllt i konstig blankett från CSN

Saker jag borde ha gjort idag:

* Ringt CSN och gråta över hotbrevet
* Städa
* Plugga
* Tänkt på middagen
* Inhandlat middag

Jaja, en del fick jag i alla fall gjort. Jag ska senare ringa Emelie och gnälla lite. Sen tänkte jag ringa Fredrik och höra om fredag. Robin ska även han föräras med ett samtal. Kanske kanske pluggar jag. Jag måste verkligen göra det. Men äh, imorgon. Nu måste jag kolla hur jag kommer till Stavsborg.

Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0