I min frysbox har jag saker

Pappa skrattade åt mig när jag ringde och sa att jag inte klarat teoriprovet, och att en kille i Usama Bin Ladenturban hade klarat det. Jag känner mig otroligt lyckad, jag har en mamma som tycker att jag är tjock och en pappa som skrattar åt mina misstag. Fast pappa skrattar åt allt, och egentligen vet jag att han inte skrattar åt mig, utan snarare åt situationen. Fast jag känner mig lika puckad i alla fall. Varför klarar en kille i turban körkortsteoriprovet och inte jag? Han kommer säkert att klara uppkörningen på första försöket den jäveln. Medan jag fortfarande klickar och klickar och klickar fram Icke Godkänt.

När jag skulle hämta ut papprena ville jag liksom skoja lite, varför vill jag skoja lite?
- Ja vad heter du?
- Sofia, ja haha du ser nog, det pappret där det står Icke Godkänt. Haha heeeh...

Sen tittade jag i busstidtabellen och hittade en bra buss. Den tar jag. Ja juste. Det är den bussen som inte har någon anslutning till Svartsjö, så jag får gå. Såhär såg det ut.

Jag stängde allt som gick, men jag frös om ögonen i alla fall.

Man ser ju att det är ändlöst.


Sen gick jag ut med lilla Ollie och han var så glad i snön. Han fyller 11 i april.

Det är bäst att ruska av sig all snö, eftersom att jag inte bryr mig om att borsta bort den.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0