I en annan del av Sofia

Hehe jag gillar fyrans nya söndagsunderhållning. I en annan del av Köping. Jag ska starta ett eget program som ska heta "I en annan del av Sofia", som ska enbart handla om mig och mitt icke-liv. Jag ska bara filma inne på mitt rum och bara under sängen. Sen ska jag visa det på öppna kanalen. Tittarsiffrorna kommer att storma alla vanliga kanaler så kommer jag få åka till TV4 och bli intervjuad av han Lasse med hunden, eller ännu bättre, han Vingården-gubben med den asstöriga dialekten. För han kommer att bli impad av allt vin jag stjälpte i mig under programmets gång. I sex avsnitt ska jag bara trycka i mig vinflaska efter vinflaska och ragla omkring och nästan trilla ut genom fönstret.

Usch märks det att jag är mentalt instabil eller?

Idag jobbade jag som en duktig liten människa. Jag jobbadejobbadejobbade. Sen spillde jag cocacola på hela mig så det såg ut  som om jag kräkits/kissat på mig i kassan. Det kändes ju fint. Ett underbart liv. Jag är underbar och älskad av alla. Och på jobbet går det också jättebra. HAHAHA.

Tänk om jag bara hade ett hus i kanske.....Spanien...nä. Italien (jag är ju så jävla sofistikerad. Fan jag ändrade mig, jag ska ha ett hus på Ibiza och bli som han i filmen och stänga in mig i ett vadderat rum och dom enda jag kommer att träffa är mina knarklangare. Måste bara bli dj först, då blir det mer trovärdigt.)

Carl Bildts röst är helt monoton(m?)(inte som i moderaterna utan som verklig fråga om det stavas med m), jag skulle verkligen kunna somna. Usch jag känner mig jätteknäpp. Jag vinglar bara omkring på jobbet och skrattar lite mysigt för mig själv och vet inte riktigt var jag är. Nej så är det inte riktigt, utan snarare är det så att jag stör mig jättejättejättemycket på alla kunder. Som när dom går iväg och ska packa sina varor  och jag sitter där med kvittot i handen och undrar om dom vill ha det. Självklart ska dom ha det men så då måste jag klättra på bandet och krypa och lägga det i deras innerficka på skjortan typ. Då skulle jag kunna röstas fram till den som är mest benägen att löpa amok i korridorerna med en maskingevär.


Oh deer gotta stop! Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0