Gräva gångar

Igår när Emelie och jag satt i soffan och hängde så tittade jag ut bara lite sådär. Det var typ hej mitt vinterland, värsta snöstormen. Jag tycker det är mysigt, men jag är nog den enda som tycker det. Men eftersom att julens snömängder var ytterst blygsamma tycker jag att Vintern gör det riktigt bra genom att ta igen det nu. Jag blir så sjukt skidsugen att jag tror jag faller ihop och dör. Sen så är jag inte så jättejätteduktig på att åka, men det är kul i alla fall!

Idag ska jag gå en promenad, bara en liten, och sen måste jag verkligen plugga körkortsteori, har prov (igen, hm). Jag kan allt förutom det där med hur bilen är gjord. Med styraxlar och grejer. Fan.

En bild på mitt hus i snön, tagen idag, nyss.

hus



Kommentarer
jessica

åh, vad mysigt dit hus låg=)

2007-01-22 @ 15:53:31
URL: http://www.persikkat.blogg.se
Sofia

Jaa det är så fint!:) men snart flyttar vi.

2007-01-22 @ 19:33:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0