Gör om. Gör rätt

Hej och hå!

Det är faktiskt inte mitt fel att jag inte kommer in på Blackboarden. Tanten som ska registrera verkar inte ha gjort det. Och eftersom att min mailadress börjar på "E" antar jag att hon jobbar ganska sakta. Well.

Idag började jag ju halv nio, och jag klarade faktiskt av att gå upp klockan sex! Det var inte så farligt (men jag gör inte om det!!)! Jag var hemma klockan tolv, gick ut med en lätt dysfunktionell hund (jag går inte in på varför), och sov middag. Nu har jag varit vaken i en timme och undrar vad jag ska hitta på med den där dumma boken Jan Einarsson har skrivit. Jag vill ha den. Jag vill inte betala tre miljoner för den. Jag vill köpa den på Adlibris. Jag vill inte vänta på att leveranstiden är 2-5 dagar. Jag vet alltså inte vad jag ska göra. Slutsats: troligtvis köper jag den på Adlibris ändå. Verkar mest normalt. Men när jag äntligen får den, ligger jag efter med kanske sjuhundra kapitel. Fast alla säger att boken är bra, så då gör det inget.

Nu ska jag städa och sen läsa Anderssons bok "Fult språk, dialekter, svordomar och annat ont". DEN är bra!

Saker som är bra med mitt liv:

* Jag har fantastiskt roliga och snälla vänner
* Jag har en stor och rolig släkt
* Som bor i Finland
* Min garderob är jättestökig men innehåller fina kläder
* Jag har tjockt och bra hår som växer fort
* Jag har äntligen ett par bra och supersnygga gympaskor som är lite rosa
* Jag har gulliga djur
* Som snart kan vara utedjur så fort vi flyttar
* Jag pluggar = jag blir smart
* Jag har en jättestor säng
* Jag har en snäll mamma
* Och en rolig pappa

Ähh! NU ska jag städa!
Ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0